Paieška
Rekvizitai
Adresas: Mokyklos g. 9, 08413 Vilnius
Telefonas: (8 5) 269 7772
Tel./faks: (8 5) 269 7203
El. paštas:
rastine@jeruzale.vilnius.lm.lt
Steigėjas: Vilniaus miesto
savivaldybė
Progimnazijoje vykdomos pradinio ugdymo (1-4 klasės) ir pagrindinio ugdymo programos pirmosios dalies (5-8 klasės) programos, organizuojamas neformalusis ugdymas.
Mokomoji kalba: lietuvių.
Įstaigos kodas: 190000937
Išorės vertinimas |
Išorinis vertinimas atliktas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 patvirtintu „Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu“ (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. gruodžio 30 d. įsakymo Nr. V-1167 redakcija)
2017 M. IŠORINIŲ VERTINIMŲ TVARKARAŠTIS
VILNIAUS JERUZALĖS PROGIMNAZIJA
IŠORINIO VERTINIMO LAIKAS 2017 M. KOVO 6 – 10 D.
STIPRIEJI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI
1. Mokinių asmenybės socialumas (1.1.1.* – 3 lygis**). 2. Geri mokinių pasiekimai konkursuose, projektuose, olimpiadose (1.2.1. – 2 lygis, išskirtas aspektas (pasiekimų asmeniškumas) – 3 lygis). 3. Ugdymo planas orientuotas į mokinių poreikius (2.1.2. – 3 lygis). 4. Kryptinga psichologinė, specialioji pedagoginė ir socialinė pagalba (2.1.3. – 3 lygis, išskirtas aspektas (pagalba mokiniui) – 4 lygis). 5. Gebantys bendrauti ir bendradarbiauti mokiniai (2.3.1 – 2 lygis, išskirtas aspektas (mokymosi socialumas) – 3 lygis). 6. Iniciatyvi mokinių savivalda (2.3.2. – 3 lygis). 7. Tinkama mokymo priemonių ir įrangos įvairovė (3.1.1. – 3 lygis). 8. Paveiki lyderystė mokymuisi (4.1.2. – 2 lygis, išskirtas aspektas (lyderystė mokymuisi) – 3 lygis). 9. Kolegialus mokymasis ir veikimas komandomis (4.2.1. – 3 lygis). 10. Prasmingi progimnazijos ryšiai (4.2.3. – 3 lygis).
TOBULINTINI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI
1. Mokinių pažanga ir pasiekimai pamokoje (1.2.2. – 3 lygis, išskirtas aspektas (pasiekimų ir pažangos pagrįstumas) - 2 lygis). 2. Tikėjimas mokinio mokymosi galiomis (2.2.1. – 2 lygis). 3. Diferencijavimas ir suasmeninimas, atsižvelgiant į mokinių skirtybes (2.2.2. – 2 lygis). 4. Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys (2.4.1. – 2 lygis). 5. Erdvių estetiškumas (3.1.2. – 2 lygis).
* - veiklos kokybės vertinimo rodiklis pagal Aprašo 2 priedą. ** - veiklos kokybės vertinimo lygis pagal Aprašo 3 priedą. |
Pamokų laikas
Pirma pamaina
1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40
3. 9.50 – 10.35
4. 10.55 – 11.40
5. 12.00 – 12.45
6. 12.55 – 13.40
7. 13.50 – 14.35
8. 14.55 – 15.40
Antra pamaina
0. 10.55 – 11.40
1. 12.00 – 12.45
2. 12.55 – 13.40
3. 13.50 – 14.35
4. 14.55 – 15.40
5. 16.00 – 16.45
6. 16.55 – 17.40