TARPTAUTINIS „ERASMUS+“ PROJEKTAS „ZOOMING IN“ „GOOD FOCUS“
Vilniaus Jeruzalės progimnazija kartu su Austrijos, Italijos, Rumunijos ir Turkijos mokyklomis dalyvauja tarptautiniame „Erasmus+“ KA219 BU sektoriaus tarpmokyklinių strateginių partnerysčių projekte „Zooming in“ „Good Focus“.
Projekto šūkis. Focuse on the good – visose srityse koncentruosimės į gerus dalykus - stiprybes, talentus, vėliau dėmesį atkreipsime į miesto, šalies, o dar vėliau į tarptautinį – Europos kontekstą.
Projekto trukmė. 2017 m. rugsėjo mėn. – 2019 m. rugpjūčio mėn.
Projekto koordinatoriai. Projekto paraišką teikė prancūzų kalbos mokytoja Asta Bieliauskaitė, projektą koordinuoja istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė. Už projekto veiklas atsakingi šie progimnazijos mokytojai: etikos mokytojas Aidas Zabelevičius, pradinių klasių mokytoja Loreta Šeputytė, informacinių technologijų mokytoja Elona Urbonienė, dailės mokytoja Sigutė Gudelionienė.
Numatomos veiklos. Fotografija bus integruojama į dailės, informatikos, istorijos, anglų kalbos ir kitas pamokas, bus rengiamos parodos, mokiniai įgis meninių ir skaitmeninių įgūdžių, išmoks redaguoti nuotraukas šiuolaikinėmis priemonėmis, mokysis teorines fotografijos žinias pritaikyti praktikoje, padaryti kokybiškas nuotraukas ne tik fotoaparatu, bet ir mobiliuoju telefonu. Tarptautinių mokymosi ir mokymosi vizitų Vienoje (Austrija), Cefalu (Italijoje), Bukarešte (Rumunija) ir mūsų progimnazijoje Vilniuje metu mokiniai ne tik tobulins anglų kalbos žinias, susipažins su kitų šalių kultūra, bet ir mokysis bendrauti ir bendradarbiauti tarpkultūrinėse komandose.
Projekto rezultatai. Projekto planavimo susitikimas Vienoje, Austrijoje. Pirmasis projekto veiklų planavimo susitikimas vyko 2017 m. gruodžio 3-8 dienomis Vienoje, Austrijoje. Vilniaus Jeruzalės progimnaziją atstovavo direktorius Linas Vasarevičius, projekto koordinatorė istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė ir pradinių klasių mokytoja Loreta Šeputytė. Šio susitikimo metu buvo suplanuotos tolesnės veiklos, numatytos veiklų datos, paskirstytos užduotys kiekvienai projekte dalyvaujančiai šaliai. Taip pat projekto dalyviai susipažino su Austrijos sostine Viena, jos tradicijomis, lankėsi Neue Mittelschule mit Dual Language Programme mokykloje, dalyvavo pamokose, bendravo su mokiniais ir mokytojais, susipažino su mokyklos veiklomis.
Projekto „himnas“
TARPTAUTINIO „ERASMUS+“ PROJEKTO „ZOOMING IN“ „GOOD FOCUS“ DALYVIŲ IŠVYKA Į ITALIJĄ
2018 m. gegužės 1-8 d. Vilniaus Jeruzalės progimnazijos mokytojai ir mokiniai, tarptautinio projekto „Erasmus+“ dalyviai, vyko į Italiją, Cefalu miestą, esantį netoli Palermo. Į mokymosi stažuotę vyko istorijos mokytoja, projekto koordinatorė Ieva Jankauskienė, etikos mokytojas Aidas Zabelevičius ir du progimnazijos mokiniai – Matas Navikas (7a kl.) ir Tajus Šliužas (6a kl.). Tarptautiniame projekte dalyvavo mokytojai ir mokiniai iš įvairių šalių: Lietuvos, Austrijos, Rumunijos, Turkijos, Vokietijos bei Reunjono. Projekte dalyvaujantys mokiniai gyveno italų šeimose, kurios juos labai svetingai priėmė. Projekto „Erasmus +“ dalyviai galėjo susipažinti su Italijos kultūra, šeimos tradicijomis, paragauti tradicinių, namie gaminamų patiekalų. Visi projekto dalyviai turėjo galimybę tobulinti savo anglų kalbos žinias. Išvykos į Italiją metu vyko įvairios veiklos. Istituto Tecnico Statale Commerciale E Per Geometri Jacopo Del Duca mokykloje projekto dalyviai pristatė savo šalį, mokyklą, kultūrą, vaišino tradiciniais saldumynais. Vyko seminarai, kūrybinės dirbtuvės, susijusios su projekto tema – fotografija. Liceo Artistico Statale Diego Bianca Amato Cefalu mokykla, priėmusi dalyvius, pristatė mokinių, būsimų dizainerių, kurtus drabužius bei kitus meninius darbus. Šios mokyklos mokiniai parengė pristatymą visam miestui – pagrindinėje gatvėje „atgaivino“ paveikslus. San Mauro Castelverde e Castelbuono mieste, esančiame kalno viršūnėje, šokių kolektyvas šoko tradicinius šokius, pristatė Sicilijos kultūrą bei jos tradicijas. Projekto dalyviai apsilankė ir Gole di Tiberio kanjone, įtrauktame į UNESCO paveldo sąrašą. Projekto dalyvius pasveikino ir Cefalu miesto meras Rosario Lapunzina, kuris, džiaugdamasis bendradarbiavimu, projekto šalių koordinatoriams įteikė Cefalu miesto medalius. Prieš išvykdami į kelionę, progimnazijoje projekto „Erasmus +“ dalyviai parengė konkursą „Žvilgsnis į save“. Meniškiausias fotografijas bei piešinius jie eksponavo tarptautinėje parodoje. Tarptautinis projektas „Erasmus +“ skatina mokytojų ir mokinių aktyvumą, motyvaciją, tarpkultūrinį bendravimą ir bendradarbiavimą, tobulina anglų kalbos įgūdžius.
Parengė projekto koordinatorė, istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė ir etikos mokytojas Aidas Zabelevičius
Tarptautinio projekto „Zooming in. Good focus“ vykdymas Vilniaus Jeruzalės progimnazijoje
Vilniaus Jeruzalės progimnazija nuo 2017 m. dalyvauja tarptautiniame Erasmus+ fotografijos projekte „Zooming in. Good focus“, kurio tikslas – pasitelkiant fotografiją ugdyti penkių Europos šalių mokinių bendrystę, pilietiškumą bei puoselėti mokinių asmeninius gebėjimus ir vertybes. 2018 m. rugsėjo 24-30 d. mūsų progimnazijoje lankėsi mokytojai ir mokiniai iš įvairių užsienio valstybių: Italijos, Austrijos, Rumunijos ir Turkijos. Atvykę mokiniai visą savaitę gyveno šeimose, kuriose buvo svetingai primti mūsų progimnazijos mokinių tėvelių. Per viešnagę projekto dalyviams progimnazijos bendruomenė parengė įvairių veiklų. Tarptautinio projekto dalyviai vyko į edukacines išvykas, kurias organizavo istorijos mokytojaI. Jankauskienė, etikos mokytojas A. Zabelevičius, informacinių technologijų mokytoja E. Urbonienė. Dailės mokytoja S. Gudelionienė organizavo kūrybines dirbtuves, per kurias projekto dalyviai liejo Lietuvos vėliavos spalvų bei gintaro kvapo suvenyrą – muilą, gamino medinius suvenyrus. Taip pat svečiai dalyvavo atvirose pamokose, kurias vedė lietuvių kalbos mokytojos I. Gustienė ir G. Zdanavičienė, biologijos mokytoja D. Paškevičienė bei geografijos mokytoja A. Kuckaitė. Anglų kalbos mokytojos R. Kulionytė, M. Railienė bei J. Dauknienė organizavo komandos formavimo veiklas, edukacinius žaidimus bei Europos kalbų dienai skirtą viktoriną. Į organizuojamas veiklas aktyviai įsitraukė progimnazijos mokiniai bei visa progimnazijos bendruomenė. Tarptautinio projekto „Zooming in. Good focus“ dalyviai susipažino su Lietuvos sostine Vilniumi, lankėsi įvairiuose muziejuose, pramogavo nuotykių parke „Uno“ bei batutų pramogų parke „Skypark“. Svečiai lankėsi Trakuose, kur ne tik susipažino su Lietuvos istorija, bet ir dalyvavo edukacinėje šokolado gaminimo pamokoje. Per edukacinę išvyką į Pamerkius (Varėnos raj.) projekto dalyviai susipažino su lietuviškomis grikių auginimo tradicijomis, atliko įvairias užduotis, ragavo iš grikių pagamintų patiekalų. Taip pat projekto dalyviai lankėsi Kauno Pažaislio vienuolyne, Lietuvos švietimo istorijos muziejuje dalyvavo edukacinėje programoje „Nuo piktogramų iki permutacijų“, lankėsi Lietuvos sporto muziejuje, susipažino su žymiausiais Lietuvos sportininkais. Kitos tarptautinio projekto „Zooming in. Good focus“ veiklos vyks Austrijoje, Vienoje. Vilniaus Jeruzalės progimnazijos mokinių ir mokytojų kolektyvas ten lankysis gruodžio mėnesį.
Projekto koordinatorė istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Zooming in. Good focus“ mokymo ir mokymosi vizitas Austrijoje, Vienoje
Vilniaus Jeruzalės progimnazija 2017-2019 m.m. dalyvauja tarptautiniame Erasmus+ projekte „Zooming in. Good focus“ su mokyklomis partnerėmis iš Austrijos, Italijos, Rumunijos bei Turkijos. 2018 m. gruodžio 10-16 d. mūsų progimnazijos komanda – anglų kalbos mokytoja Rasa Kulionytė, IT ir matematikos mokytoja Elona Urbonienė bei mokinės Austėja Narkevičiūtė (8b kl.), Justina Pamakštytė (6b kl.), Elena Navickaitė (8a kl.), Julija Simutytė (8b kl.) ir Agnė Schoroškaitė (7c kl.) dalyvavo mokymosi ir mokymo vizite Neue Neusprachliche Mittelschule mokykloje Vienoje, Austrijoje. Šioje mokykloje mokosi vaikai iš viso pasaulio, o daugumai jų anglų kalba nėra gimtoji. Projekte dalyvaujantys mokiniai gyveno šeimose, kurios svetingai juos priėmė, dalyviai galėjo susipažinti su įvairių šalių kultūra, šeimos tradicijomis, paragauti tradicinių patiekalų. Visi projekto dalyviai turėjo galimybę tobulinti savo anglų kalbos žinias. Išvykos į Austriją metu mokiniai atliko įvairias užduotis, dalyvavo įdomiose veiklose, diskutavo apie tai, kuo mes didžiuojamės gyvendami Europoje. Taip pat visi tarptautinio projekto dalyviai įrašė projekto „himną“ –Gary Barlow dainą „Sing“, kuri atspindi pagrindinę šio projekto idėją. Neue Neusprachliche Mittelschule mokyklos mokiniai parengė svečiams interaktyvų klausimyną apie Austriją ir jų mylimą menininką Hundertwasser, svečiai aplankė šio menininko namą ir muziejų. Projekto dalyviai turistiniu autobusu, lydimi gido, aplankė žymiausias Vienos vietas. Savaitės viduryje, dalyviai lankėsi Kalėdinėje mugėje miesto centre, kur kepė sausainius ir gamino Kalėdinius žaisliukus. Paskutinę projekto dieną mokiniai kartu kepė sausainius ir mokėsi šokti Vienos valsą. Mokiniai ir mokytojos dar kartą įsitikino, kad tarptautinis Erasmus+ projektas „Zooming in. Good focus“ skatina aktyvumą, kūrybiškumą, motyvaciją, tarpkultūrinį bendravimą ir bendradarbiavimą, tobulina anglų kalbos įgūdžius ir asmenines kompetencijas.
Parengė anglų kalbos mokytoja Rasa Kulionytė, IT ir matematikos mokytoja Elona Urbonienė
Tarptautinio Erasmus+ KA229 projekto „Zooming in. Good focus“ mokymo ir mokymosi vizitas Rumunijoje, Bukarešte
Vilniaus Jeruzalės progimnazija, kartu su mokyklomis iš Austrijos, Italijos, Turkijos, bei Rumunijos, 2017-2019 m.m. įgyvendina tarptautinį Erasmus+ projektą „Zooming in. Good focus“.
2019 m. kovo 26–balandžio 2 dienomis vykusiame mokymo ir mokymosi vizite Rumunijoje dalyvavo Vilniaus Jeruzalės progimnazijos komanda – istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė, dailės mokytoja Sigutė Gudelionienė ir mokiniai – Žygimantas Kizala (6B kl.), Emilė Pašakarnytė (7C kl.), Dovilė Mickutė (6C kl.). Vizito metu mokiniai gyveno rumunų šeimose pas mokinius, kuriuos patys priėmė į savo šeimas vizito Vilniuje metu. Mokiniai buvo svetingai priimti, susipažino su rumunų kultūra, tradicijomis, virtuvės patiekalais. Mokymo ir mokymosi vizito savaitės metu projekto dalyviai dalyvavo įvairiose veiklose, edukaciniuose užsiėmimuose, pamokose, ekskursijose, susijusiose su projekto tema – fotografija.
Parengė Ieva Jankauskienė ir Sigutė Gudelionienė
Tarptautinio Erasmus+ KA229 projekto „STEPS to Tolerance for European Pupils“ mokymo ir mokymosi vizitas Graikijoje, Larisa mieste
Vilniaus Jeruzalės progimnazija 2018-2020 m.m. įgyvendina tartpautinį Erasmus+ projektą „STEPS to Tolerance for European Pupils“, kurio tikslas ugdyti pamatines vertybes (toleranciją, lygybę, nediskriminaciją), užtikrinti kokybišką ugdymą visiems mokiniams, formuojant mokinių sąmoningą, pilietišką požiūrį į diskriminaciją ir socialinę atskirtį, kad mokiniai taptų geresni, tolerantiškesni, atsakingesni.Projektą įgyvendina mokyklos iš Portugalijos, Ispanijos, Italijos, Graikijos, Rumunijos ir Lietuvos. 2019 m. sausio 13-19 dienomis mokymo ir mokymosi vizite Graikijoje dalyvavo Vilniaus Jeruzalės progimnazijos komanda – istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė, etikos mokytojas Aidas Zabelevičius ir mokiniai Erikas Kuocius (6 B klasė), Augustė Rudokaitė (7 C klasė) bei Miglė Grigalavičiūtė (8 A klasė). Kūrybinių dirbtuvių, edukacinių veiklų metu mokiniai atliko įvairias užduotis, skatinančias toleranciją, susipažino su skirtingų šalių kultūromis, mokėsi būti atviri ir tolerantiški vieni kitiems. Mokiniai, gyvendami graikų šeimose, susipažino su jų gyvenimo būdu, tradicijomis, graikiškos virtuvės patiekalais. Be to, mokėsi šokti tradicinius graikiškus linijinius šokius. Projekto dalyviai susipažino su Graikijos Tesalijos regionu, lankėsi į kultūrinį ir gamtiškąjį UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą įtrauktoje kalnų bei vienuolynų grupėje Meteoros. Šiame vienuolynų komplekse mokiniai ir mokytojai susipažino su vienuolynų gyvenimu iš arčiau, daugiau sužinojo apie graikų ortodoksų Bažnyčios tikėjimą. Mokymo ir mokymosi vizito savaitės metu projekto dalyviai dalyvavo ekskursijoje trečiame pagal dydį Graikijos uostamiestyje Volos, išsiskiriančiame tradiciniais graikiškais patiekalais, o miesto apylinkės pasižymi kalnuotu kraštovaizdžiu. Volos entomologijos muziejuje susipažino su tūkstančiais skirtingų vabzdžių rūšių, edukacinės programos metu sužinojo apie jų prisitaikymą gamtoje. Trikalos mieste esančioje Bizantijos laikotarpiu statytoje pilyje susipažino su miesto ir apylinkių istorija. Kitas projekto mokymo ir mokymosi vizitas numatytas kovo mėnesį Italijoje, Cerignola mieste esančioje mokykloje, į kurią taip pat vyks Vilniaus Jeruzalės progimnazijos mokiniai ir mokytojai.
Parengė istorijos mokytoja Ieva Jankauskienė
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Steps to Tolerance for European Pupils “ mokymo ir mokymosi vizitas Italijoje, Cerignola mieste
Vilniaus Jeruzalės progimnazija, kartu su mokyklomis iš Graikijos, Portugalijos, Ispanijos, bei Rumunijos, 2018-2020 m.m. įgyvendina tarptautinį Erasmus+ projektą „Steps to ToleranceforEuropeanpupils“.
2019 m. kovo 11–15 dienomis vykusiame mokymo ir mokymosi vizite Italijoje dalyvavo Vilniaus Jeruzalės progimnazijos komanda – dir. pavaduotoja ugdymui mokytoja Rima Tomkuvienė, anglų k. mokytoja Jolanta Dauknienė ir mokiniai – Elvinas Monstvilas, GustėSuchodimcovaitė, Justina Pamakštytė, Liucija Greičiūtė, Aurelija Sebestinaitė. Vizito metu mokiniai gyveno italų šeimose pas mokinius. Mokiniai buvo svetingai priimti, susipažino su italų kultūra, tradicijomis, ypač buvo patenkinti italų virtuvės patiekalais. Mokymo ir mokymosi vizito savaitės metu projekto dalyviai dalyvavo įvairiose veiklose, edukaciniuose užsiėmimuose, pamokose, pažintinėse ekskursijose, susijusiose su projekto tema – tolerancija.
Parengė anglų kalbos mokytoja J.Dauknienė
Tarptautinio Erasmus+ projekto „STEPS to Tolerance for European pupils“ dalyvių susitikimas Lietuvoje
Vilniaus Jeruzalės progimnazija jau dvejus metus vykdo tarptautinį Erasmus+ projektą „STEPS to Tolerance for European pupils“, kurio tikslas – ugdyti žmogiškąsias vertybes, užtikrinti kokybišką ugdymą, formuoti sąmoningą, pilietišką požiūrį į diskriminaciją ir socialinę atskirtį, siekti, kad mokiniai taptų geresni, tolerantiškesni, atsakingesni.
2019 m. gegužės 13-17 d. Lietuvoje lankėsi grupė tarptautinio projekto dalyvių iš Portugalijos, Ispanijos, Italijos, Graikijos bei Rumunijos mokyklų. Atvykę mokytojai progimnazijoje dalyvavo įvairiose kultūrinėse, pažintinėse veiklose: netradicinėse atvirose integruotose etnokultūros („Gražiausių lietuvių tradicijų ir žodžių sodas“), šokių pamokose, diskutavo tema „Puoselėjant mokyklos bendrystę ir kultūrą: tradicijos, normos, vertybės ir stereotipai. Ką galėtume pakeisti?“
Tarptautinio Erasmus+ projekto „STEPS to Tolerance for European pupils“ dalyviai lankėsi Panevėžyje esančioje etnografinėje sodyboje, kurioje susipažino su tradiciniais lietuvių amatais: keramika bei šakočio kepimu. Kauno 9-ojo forto muziejuje supažino su tragiška Lietuvos holokausto istorija. Lietuvos švietimo istorijos muziejuje dalyvavo metodinėje dienoje tema „Patyčių prevencija”, edukacinėje programoje „Žmonijos komunikacijos istorija“ išmėgino komunikaciją piktogramomis ir hieroglifais, Brailio raštu ir gestų kalba, „Enigma“ kodavimo mašina ir Morzės abėcėle. Lankydamiesi Trakuose projekto dalyviai kepė tradicinę juodą duoną, sužinojo apie senovės lietuvių papročius, susipažino su Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės istorija, tolerancija Vytauto Didžiojo valdymo laikotarpiu, karaimų bendruomenės istorija.
Š. m. gegužės 13 d. Vilniaus Jeruzalės progimnazijoje lankėsi svečių iš Rumunijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos bei Graikijos (tarptautinis „Erasmus plius“ projektas).
Progimnazijos svečiai dalyvavo netradicinėje atviroje integruotoje etnokultūros pamokoje „Gražiausių lietuvių tradicijų ir žodžių sodas“, kurią vedė 6b klasės mokiniai Patricija ir Rokas. Per etnokultūros pamoką 6-7 klasių mokiniai supažindino svečius su progimnazijos etnografijos muziejaus „Atgijusi senovė“ eksponatais, gražiausiomis lietuvių kalendorinėmis šventėmis bei tradicijomis. Lietuvių kalbos mokytoja N. Delnickienė ir anglų kalbos mokytoja J. Dauknienė pamokoje dainavo lietuvių liaudies dainas.
Dirbdami grupėmis progimnazijos svečiai turėjo apibūdinti pasirinktą lietuvių buities daiktą, atspėti, užrašyti ir kūrybiškai pademonstruoti, kaip jis buvo naudojamas senovėje, išmokti jo pavadinimą lietuvių kalba. Bendradarbiaudami svečiai galėjo naudotis 7c klasės mokinių (Augustės ir Agnės) parengtomis kortelėmis, kuriose buvo nupiešti lietuvių buities daiktai bei užrašyti jų pavadinimai lietuvių kalba. Pristatę pasirinktus liaudies buities daiktus, progimnazijos svečiai buvo supažindinti su gražiausiomis Velykų, Kalėdų, Joninių tradicijomis, lietuvių buities daiktais (liže, vyžomis, verba, šiaudiniu sodu, pintu krepšiu, austomis juostomis, kultuve, rinte ir kočėlu bei kt.), išmoko lietuviškus daiktų pavadinimus, žaismingai įsivertino savo kūrybinę veiklą.
Nuoširdžiai dėkojame mokiniams, vedusiems bei rengusiems etnokultūros pamoką progimnazijos svečiams.
Parengė lietuvių kalbos mokytojos G. Zdanavičienė ir I. Gustienė
Tarptautinio Erasmus+ KA229 projekto „STEPS to Tolerance for European Pupils“ dalyvių vizitas Rumunijoje, Harlau mieste
Vilniaus Jeruzalės progimnazija jau dvejus metus vykdo tarptautinį Erasmus+ projektą „STEPS to Tolerance for European pupils“, kurio tikslas – ugdyti žmogiškąsias vertybes, formuoti sąmoningą, pilietišką požiūrį į diskriminaciją ir socialinę atskirtį, siekti, kad mokiniai taptų geresni, tolerantiškesni, atsakingesni. Projektą įgyvendina Portugalijos, Ispanijos, Italijos, Graikijos, Rumunijos ir Lietuvos mokyklos.
2019 m. lapkričio 11-15 d. Rumunijoje lankėsi Vilniaus Jeruzalės progimnazijos mokytojai: dailės mokytoja S. Gudelionienė, istorijos mokytoja I. Jankauskienė, etikos mokytojas A. Zabelevičius, bei mokiniai: T. Stašionis (7b), U. Lukoševičiūtė (8c), K. Jonikas (7a).
Gyvendami rumunų šeimose, Jeruzalės progimnazijos mokiniai susipažino su jų gyvenimo būdu, kulinariniu paveldu bei tradicijomis. Vizito metu mūsų mokiniai pristatė projekto dalyviams Lietuvą bei Jeruzalės progimnaziją, dalyvaudami įvairiose veiklose pažino kitų šalių kultūrą bei tradicijas.
Projekto dalyviai susipažino su Rumunijos švietimo istorija, aplankė pirmąjį universitetą (Jasai Aleksandro Jono Cuza universitetas), jo muziejų bei Suceavos mieste esantį Rumunijos istorijos muziejų. Per edukacinę išvyką į Bukoviną projekto dalyviai aplankė etnografinį Rumunijos kaimelį, kuriame susipažino su senaisiais šalies papročiais bei tradicijomis.
Parengė dailės mokytoja Sigutė Gudelionienė
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Steps to Tolerance for European pupils “ mokymo ir mokymosi vizitas Ispanijoje, Valladolid
Vilniaus Jeruzalės progimnazija, kartu su mokyklomis iš Graikijos, Portugalijos, Ispanijos, Italijos bei Rumunijos, 2018-2020 m.m. įgyvendina tarptautinį Erasmus+ projektą „Steps to Tolerance for European pupils“.
2020 m. vasario 10–14 dienomis vykusiame mokymo ir mokymosi vizite Ispanijoje dalyvavo Vilniaus Jeruzalės progimnazijos komanda – progimnazijos direktorius Linas Vasarevičius, anglų k. mokytoja Jolanta Dauknienė, dailės mokytoja Sigutė Gudelionienė. Vizito metu projekto dalyviai susipažino su Iskaro vidurine mokykla bei jos mokiniais ir mokytojais. Mokytojai buvo svetingai priimti, susipažino su Valadolido ir Iskaro istorija, kultūra, tradicijomis, ypač įdomu buvo apsilankyti ispaniškų šokių pedagogės, šokėjos bei choreografės Mariemos muziejuje. Labai vertinga patirtis buvo edukacija vaikų bei suaugusių su specialiaisiais ugdymosi poreikiais centre. Taip pat likome sužavėti ekskursija į istorinį Segovijos miestą. Mokymo ir mokymosi vizito savaitės metu projekto dalyviai dalyvavo įvairiose veiklose, edukaciniuose užsiėmimuose, pamokose, pažintinėse ekskursijose, susijusiose su projekto tema – tolerancija.
Parengė anglų k. mokytoja Jolanta Dauknienė
|